top of page

Polityka prywatności

Kliknij w przycisk poniżej, aby pobrać plik w formacie .pdf lub kontynuuj czytanie

Cele przetwarzania i prawnie uzasadnione interesy
Podstawa prawna przetwarzania
Okres retencji
1) Umożliwienie korzystania z Platformy i zapewnienie jej prawidłowego działania
Prawnie uzasadniony interes administratora danych
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
polegający na prowadzeniu Platformy.
1 rok od ostatnich odwiedzin Platformy.
2) Realizacja usługi elektronicznej zgodnie z Regulaminem.
Realizacja umowy
(art. 6 ust. 1. lit. b RODO).
Przez czas trwania umowy.
3) Realizacja Umowy zajęć artystycznych i jej rozliczenie.
Realizacja umowy
(art. 6 ust. 1. lit. b RODO).
Do czasu realizacji umowy.
4) Realizacja obowiązków prawnych związanych z prowadzeniem dokumentacji księgowej.
Wykonanie obowiązku prawnego
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Do czasu przedawnienia roszczeń publicznoprawnych (5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności zobowiązania).
5) Udzielenie odpowiedzi na zapytanie lub inne zgłoszenie przesłane przy pomocy formularza kontaktowego.
Prawnie uzasadniony interes administratora danych
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO), jakim jest prowadzenie korespondencji.
Przez okres utrzymywania bieżących relacji (np. odpowiedzi na pytania, przedstawiania ofert, wymiany korespondencji), a po ustaniu relacji przez okres roku.
6) Przyjęcie i rozpatrzenie żądania lub reklamacji.
Wykonanie obowiązku prawnego
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
5 lat od momentu zakończenia odpowiadania na żądanie.
7) Wykonywanie zdjęć podczas Zajęć oraz publikacja ich w przestrzeniach publicznych, w szczególności w mediach społecznościowych Administratora.
Zgoda
(art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Do czasu wycofania zgody.
wix.com
wix.com
wix.com
wix.com
wix.com
wix.com
Plik cookie bezpieczeństwa dla Hive.
Sesyjny
Stosowany do identyfikacji.
6 miesięcy
Plik cookie wydajnościowy do renderowania.
24 godziny
Stosowany do wykrywania ataków.
Sesyjny
Stosowany do pomiaru efektywności systemu.
24 godziny
Śledzenie błędów i problemów sesji (odporność).
12 miesięcy
Plik cookie do eksperymentów na stronie.
6 miesięcy
Plik cookie do ochrony interfejsu API
Sesyjny
Plik cookie do ochrony interfejsu API
Sesyjny

Administratorem danych przetwarzanych w celach wskazanych w niniejszym dokumencie jest Inner Sound sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Na Uboczu 28C/U3, 02-791, NIP 9512598465 (dalej „Administrator”).
Z Administratorem można szybko i efektywnie kontaktować się w siedzibie administratora tj. adres wskazany powyżej, a także mailowo adresem: kontakt@innersound.pl
 
W przypadku kontaktu Administrator może poprosić o dodatkowe informacje w celu weryfikacji tożsamości osoby kontaktującej się. 
 
Niniejsza informacja dotyczy platformy www.innersound.pl (dalej „Platforma”).
Wszelkie pojęcia należy rozumieć zgodnie z Regulaminem Platformy dostępnym pod adresem: https://www.innersound.pl/regulamin.

1. Informacje ogólne

Czym są dane osobowe? Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”). Będą to zatem dane takie jak, np. imię, nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia, numer telefonu czy adres e-mail (lista nie jest zamknięta).
Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO tj. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”).

2. Poszczególne cele, podstawy i długość przetwarzania danych

Wskazane poniżej terminy przetwarzania danych należy traktować jako terminy maksymalne. Oznacza to, że jeśli dany cel zostanie zrealizowany przed upływem przewidzianego okresu retencji, Administrator usunie albo zanonimizuje dane wcześniej. 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

3. Kto ma dostęp do danych osobowych? 

Twoje dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie zaufanym odbiorcom, w szczególności współpracownikom, dostawcom usług IT, operatorom płatności internetowych. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie lub doradztwa prawnego.
Dane mogą być udostępniane organom administracji publicznej na ich żądanie.
W związku z tym, że korzystamy z usług firmy Wix.com, Inc, Twoje dane mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Zawarliśmy z Cloudflare umowę – tzw. Standardowe Klauzule Umowne. Oznacza to, że zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej nr 2021/914 UE z dnia 4 czerwca 2021 r. Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane przez tę firmę w USA. Więcej informacji o decyzji na stronie:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32021D0914&from=PL.

 

4. Zewnętrzne linki

W Platformie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Administratora i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Administratora. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
 

5. Jakie przysługują Ci prawa wobec przetwarzania Twoich danych osobowych?

Przysługuje Ci prawo: 

  • dostępu do danych, w tym uzyskania kopii danych,

  • przenoszenia danych,

  • sprostowania danych,

  • usunięcia danych,

  • ograniczenia przetwarzania,

  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, Warszawa 00-193),

  • wycofania zgody. 

 
Zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Aby wycofać zgodę, należy:

  • przekazać ją osobiście pod adresem: ul. Na Uboczu 28C/U3, 02-791 Warszawa lub

  • przesłać odpowiednią prośbę na adres e-mail: kontakt@innersound.pl

 
Prawo sprzeciwu

Za każdym razem, gdy dane osobowe będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) możesz w dowolnym momencie wnieść sprzeciw. Sprzeciw możesz zgłosić wykorzystując dane kontowe wskazane na wstępie niniejszej Polityki prywatności.
 

6. Jak możesz nam zgłosić chęć realizacji swoich praw?

Swoje prawa możesz realizować osobiście w siedzibie Administratora, drogą korespondencji pocztowej lub mailowej (dane kontaktowe administratora podane na wstępie). 
W odpowiedzi na zgłoszone żądanie możesz zostać poproszony o podanie danych niezbędnych do identyfikacji danych osobowych (m.in. ich odszukania) lub zweryfikowania Twojej tożsamości (potwierdzenia, że jesteś osobą, za którą się podajesz).

 

7. Jakie kategorie danych przetwarzamy?

Administrator przetwarza wyłącznie dane zwykłe.
Nie przetwarzamy szczególnych kategorii danych, tj. informacji, które mogłyby ujawnić: pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych a także danych genetycznych, danych biometrycznych lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej.

 

8. Skąd Administrator pozyskuje dane? 

Co do zasady, Administrator pozyskuje dane bezpośrednio od Ciebie. Gdy pozyskamy dane z innego źródła zostaniesz o tym odrębnie i wyraźnie poinformowany/a. 
 
Natomiast, jeśli nie zapisałeś/łaś się na Zajęcia samodzielnie, np. zapisał Cię rodzic, Twoje dane (imię i nazwisko i inne zwykłe dane potrzebne do przeprowadzenia Zajęć) pozyskaliśmy od osoby, która zapisała Cię na Zajęcia.

 

9. Czy podanie danych jest dobrowolne? 

Podanie danych jest co do zasady dobrowolne. Zawsze, gdy podanie danych będzie:

  • dobrowolne, ale niezbędne do realizacji określonych celów (np. kontaktu mailowego przez formularz online) lub

  • obligatoryjne (np. będzie wynikało z przepisów prawa)

zostaniesz o tym odrębnie i wyraźnie poinformowany/a (np. na formularzu poprzez, który zbierane będą dane osobowe).
 

10. Polityka cookies:

1) Czym są pliki cookies?

Pliki cookies to niewielkie pliki, które są umieszczane na Twoim komputerze lub innym urządzeniu podczas odwiedzania stron. Są one stosowane w celu usprawnienia działania stron internetowych lub zwiększenia ich wydajności, a także w celu dostarczenia informacji właścicielom witryny. 
 

2) W jakim celu Administrator używa plików cookie?

Wykorzystujemy następujące kategorie plików cookies:

a) pliki sesyjne:

pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);

b) pliki stałe:

pozostają na urządzeniu przez czas określony w parametrach pliku albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
 

Biorąc pod uwagę cel wykorzystania plików, Administrator może wykorzystywać dwa typy plików cookies:

a) niezbędne pliki cookies: wykorzystujemy pliki cookies niezbędne w celu i w zakresie niezbędnym do prawidłowego wyświetlenia strony na naszym prawnie uzasadnionym interesie. Chodzi o zapewnienie podstawowych funkcji takich jak bezpieczeństwo, zarządzanie siecią i dostępność. Są one domyślnie umieszczane na urządzeniu końcowym. Użytkownik może je wyłączyć, zmieniając ustawienia przeglądarki, jednakże wyłączenie ich może spowodować brak prawidłowego działania strony internetowej;

b) opcjonalne pliki cookies: przetwarzane są w celu gromadzenia informacji o aktywności użytkownika na platformie. Możesz je akceptować lub odrzucać według swoich preferencji. Wykorzystanie opcjonalnych plików cookies opiera się na zgodzie użytkownika.

 
Wykorzystujemy następujące rodzaje plików cookie:

a) własne pliki cookie (first party):
są pobierane bezpośrednio ze strony internetowej, którą odwiedzasz;

b) cookies podmiotów trzecich (third party):
są umieszczane za pomocą skryptu z innej domeny.

 

3) Jakie pliki cookies wykorzystujemy?

 
 



 

4) Kontrolowanie i usuwanie plików cookie

Większość przeglądarek oferuje możliwość akceptowania lub odrzucania wszystkich plików cookie. Użytkownik może zarządzać zapisywaniem plików cookies w ustawieniach przeglądarki.
Należy jednak pamiętać, że zablokowanie wszystkich plików cookies może spowodować trudności w działaniu Platformy albo zupełnie uniemożliwić korzystanie z niektórych jej funkcjonalności.
Zarządzanie i usuwanie plików cookie różni się w zależności od używanej przeglądarki. Dokładne informacje na temat zarządzania plikami cookies można uzyskać, korzystając z funkcji Pomoc w przeglądarce lub odwiedzając stronę internetową https://allaboutcookies.org/, na której wyjaśniono, jak kontrolować i usuwać pliki cookie w większości przeglądarek.
 
Możesz także zapoznać się informacjami dotyczącymi zarządzania plikami cookies bezpośrednio na stronach poszczególnych przeglądarek internetowych:

 

5) Dane eksploatacyjne

Nawet w przypadku braku instalacji plików cookies, administrator serwisu może uzyskiwać dostęp do danych charakteryzujących sposób korzystania z Platformy („dane eksploatacyjne”), w szczególności mogą to być:

  • adres IP przypisany do Twojego urządzenia lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu,

  • nazwa domeny,

  • rodzaj przeglądarki,

  • czas dostępu,

  • typ systemu operacyjnego.

 
Dla zapewnienia jak najwyższej jakości serwisu, okazjonalnie analizujemy pliki z logami w celu określenia, które strony odwiedzane są najczęściej. Możemy także gromadzić dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydujesz się kliknąć, lub informacje o innych czynnościach podejmowanych przez Ciebie w Platformie. W tym zakresie podstawą prawną jest nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
 
Dane eksploatacyjne nie są łączone z takimi informacjami jak imię i nazwisko, adres e-mail lub innymi danymi umożliwiającymi łatwą identyfikację osoby odwiedzającej stronę internetową.

 

6) Ochrona danych osobowych

Informacje pozyskiwane poprzez mechanizm cookies oraz dane eksploatacyjne mogą stanowić dane osobowe w rozumieniu RODO w pewnych wyjątkowych sytuacjach. Jeżeli wskazane powyżej informacje zostaną zakwalifikowane jako dane osobowe, to administratorem danych osobowych jest Administrator. Nawet w przypadku wątpliwości, czy określona kategoria informacji stanowi dane osobowe, Administrator wprowadza mechanizmy chroniące tę informację jak dane osobowe. 
 
Przetwarzanie powyższych kategorii danych w zakresie, w jakim jest to niezbędne do prawidłowego wyświetlania strony (niezbędne pliki cookies), opiera się na tzw. prawnie uzasadnionym interesie administratora Portalu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W tym celu może dochodzić do okazjonalnego analizowania plików z logami w celu:

  • określenia, z jakich przeglądarek korzystają osoby odwiedzające Platformę,

  • określenia, które zakładki lub podstrony Platformy są najczęściej lub najrzadziej odwiedzane lub przeglądane,

  • stwierdzenia, czy Platforma nie zawiera błędów,

  • zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi do Platformy,

  • zapobiegania rozprowadzania złośliwych kodów,

  • przerywania ataków typu „odmowa usługi”,

  • przeciwdziałania uszkodzeniu systemów komputerowych i systemów łączności elektronicznej.

W przedstawionych powyżej przypadkach przetwarzania Twoich danych osobowych przysługuje Ci prawo do zgłoszenia sprzeciwu.
Odbiorcami danych w zakresie tych danych mogą być podmioty świadczące usługi informatyczne na rzecz Administratora. 

 

7) Usuwanie danych eksploatacyjnych i danych pozyskiwanych poprzez mechanizm cookies

Okres retencji plików cookies, czyli okres, po upływie którego pliki te zostaną usunięte, określiliśmy powyżej.
Jeśli w ramach świadczenia usług opisanych powyżej pozyskamy Twoje dane osobowe, zostaną one usunięte lub zanonimizowane maksymalnie po upływie okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z korzystaniem z Platformy albo wcześniej, jeśli zgłosisz skuteczny sprzeciw.

Niezbędne pliki cookie
Nazwa pliku
Dostawca
Cel
Retencja
XSRF-TOKEN
hs
svSession
SSR-caching
TS*
bSession
fedops.logger.
sessionId
_wixAB3|*
server-session
-bind
client-session-bind
wix.com
wix.com
wix.com
wix.com
Plik cookie do wykrywania oszustw w połączeniach.
Sesyjny
bottom of page